Masini de vanzare

1.VW Golf 4-1,6 Benzina-100CP-Clima+Abs+Air-Bag+Geamuri,Oglinzi Electrice,Turela+Pilot+BCetc- 2000 euro

2.Volvo V40 Automatic-2000 150CP- Benzina-Pilot,piele,ABS+AITBAG+TC+Climatronic+diverse accesorii,inmatriculat BG-2200euro

3.Ford Granada MK1-1972-Benzina+Gpl

4.Renault Master Cub-Motor 2,8 diesel-4900 euro

5.Audi A6 Combi-2,5 diesel-6 viteze-Climatronic-3500 euro


Suna acum: 0764.955.711


Sfaturi si reguli pentru achizitia unui autovehicul folosit :

Avantaje :
Pret prietenos , mai ieftina .
Echipări suplimentare de confort si siguranta mai multe fata de una noua cu pret mai mic .
Posibilitatea de a negocia si de a testa numeroase modele pentru a gasi masina potrivita.

Dezavantaje :

Puteti cumpara din greseala o masina care a suferit un accident , furata , reparata pentru vanzare .
Nu stiti cum a fost exploatata .
Lipsa garantiei .
Valoarea de revanzare poate scadea si mai mult daca descoperiti vicii ascunse.

Ideal este sa studiati inainte diverse site-uri si sa studiati parametrii tehnici dar trebuie sa stiti sa raspundeti foarte clar la urmatoarele intrebari :

Diesel sau benzina (+/- Gpl ) hibride sau mixte .
Masina va fi folosita mai mult in oras sau extern .
Familie sau afacere .
Se fixeaza un buget bine gandit (niciodată nu faceti rate pentru masină SH )
ATENTIE! Daca avem un buget de 3000 de euro un neamt cumpara o masina de 1000 euro iar un roman cumpara o masina de 5000 euro . Fixam tipul de caroserie ,motorizare si dotari minime pe care la cautam , tara de provenienta .
In conditiile actuale trebuie stabilit foarte clar modelul si motorizarea pentru a sti in ce norma EURO este masina incadrata pentru ca apoi sa se plateasca taxa de prima inmatriculare care de multe ori reprezinta mai mult decat valoarea masinii.
In conditiile in care masina este deja inmatriculata in Romania trebuie verificat daca are taxa platita la ANAF.
Recomandata achizitionarea direct de la proprietar si evitati pe cat puteti targurile auto .
Trebuie putina documentare pentru a sti sa verificati unde este seria de sasiu si cea de motor dar si ce documente trebuie sa primiti (variaza in functie de tara de provenienta ) .
Evitati masinile de firma si cele care au semne ca au fost in regim de taxi .
Evitati masinile care au suferit modificari neautorizate inclusiv de gestiune soft motor ( tunning , remapari , box-uri marire putere motor ) .

Atentie mare si la numarul de kilometri din bord . Costa doar 50 euro o resetare a kilometrilor.
In momentul in care se porneste cautarea trebuie avut in vedere ca „Masina il caracterizeza pe om , si viceversa „ .
Evitati sa cumparati de la geambasii mancatori de seminte si ascultatori de manele care va vor asigura ca pierdeti afacerea vietii voastre .
Din pacate nici oferta din parcurile auto din Romania nu este tocmai cinstita .
Din experienta vizualizarii unor masini pentru prieteni am gasit masini care in foto erau „ liceu „ si in realitate erau „ muzeu „ .
Recomand achizitia directa de la proprietar .
Asfel puteti solicita toate informatiile inclusiv un istoric al reparatiilor si prin contactul telefonic si cel real puteti vedea ce fel de om a condus si intretinut masina .
Sa presupunem ca am gasit o masina care ne place in prima faza si contactam vanzatorul .
Deoarece in societatea noastra este plin de persoane cu un caracter dubios recomandabil este sa fim foarte atenti si daca gasim o defectiune de care vanzatorul nu a amintit dar avem banuiala ca stia , plecam fara nici o remuscare sa cautam alta masina .
Prima impresie conteaza si daca apare o persoana dubioasa renuntati fara nici o retinere.
Recomandabil este sa fiti insotit de cineva priceput si chiar daca nu este intotdeauna 4 ochi vad mai multe si mai bine dacat 2 .
De regula se incepe cu o inspectie exterioara : Verificari asupra vopselei sa nu existe diferente de nuanta , valuri , adancituri, ondlatii , scursuri sau „ coaja de portocala „ .
Daca gasiti asa ceva , cu siguranta masina a avut un incident si a fost reparat a neprofesional .
Verificare vizuala a elementelor de cauciuc de la parbriz , luneta si geamuri laterale .
Si aici se pot vedea urme de vopsea sau montaj incorect in urma unei interventii facute de mantuiala .
Verificare a liniei masinii si a structurii sa nu fie deformate . Lufturile de inchidere trebuie sa fie toate uniforme .
Toate elementele exterioare sa existe .
Stergatoare , oglinzi ,capace , embleme , etc .
Verificari in interior : Verificarea functionarii fiecarui buton ( AC , inchidere , geamuri electrice , ventilatie , recirculare , faruri , semnalizare , reglaj scaun sofer , etc . )
Vizual se verifica tapiteria sa nu aiba rupturi , pete sau petice . In interior trebuie sa fie un miros placut , in nici un caz miros de combustibil sau tutun .
Compartimentul motor si tehnic : Totul sa fie curat , sa nu se observe vreo scurgere de ulei , combustibil , antigel sau altele .
Zgomotul motorului trebuie sa fie uniform fara batai sau scartiit , fara zgomote ascutite sau sincope .
Pe parbriz si geamurile laterale este scrisă data fabricatiei geamului , verificaţi ca toate geamurile sa aiba aceeaşi data .
De obicei parbrizul este schimbat cel mai des .
Verificati starea anvelopelor sa nu fie uzate neuniform si sa corespunda dimensiunile lor cu cele din actele masinii .
Dupa inspectia vizuala ar trebui facuta o proba de drum .
Ideal ar fi ca vanzatorul sa fie de acord sa conduceti masina .
Puteti fi refuzat , si pe buna dreptate uneri pentru ca nici vanzatorul nu va cunoaste si nu stie ce fel de sofer sunteti si pot sa apara probleme si cu asigurarea .
In acest caz propuneti un test drive intr-o zona fara circulatie in care riscul unui accident sa fie minim .
Proba de drum : Verificati modul de lucru al ambreiajului .
Accelerati treptat si brusc sa vedeti daca nu apar simtome de patinaj sau ambreiere incorecta .
Franati treptat , dar si brusc pentru a verifica eficacitatea franelor , daca sunt discuri sau tamburi ovalizati si daca la frinarea brusca intra ABS-ul in functiune .
Directia trebuie sa fie lina sa nu aveti efort in volan si masina sa tina directia inainte .
Transmisia sa mearga lin si sa gasiti toate treptele de viteza inclusiv cea de mers inapoi .
Atentie in tot timpul testului sa nu apara vreun zgomot anormal .
Functionarea motorului trebuie sa fie corecta sa raspunda rapid la comenzi si spionati oglinda retrovizoare sa vedeti daca apare fum in sarcina si la turatii ridicate .
Verificati sistemul de suspensie prin urcarea si coborirea unei borduri si incercati rularea pe o zona mai denivelata sau cu gropi fara sa abuzati de masina .
Daca totul corespunde recomandabil este sa solicitati apoi o verificare autorizata , pe care o sa o platiti , la un service auto .
De regula o testare electronica este in jur de 50 – 100 ron iar o diagnoza mecanica cu urcarea masinii pe elevator este in jur de 70 – 100 ron.

La capitolul negociere depinde de fiecare cum doreste sa procedeze .

Personal nu sunt adeptul „ tiganelii „ sau „ stiti eu atiti bani am „ .
Sunt vremuri grele pentru toti .
Daca masina este in regula si a trecut toate testele oferitii vanzatorului banii ceruti , dar daca au aparut probleme puteti face o evaluare a costurilor si atunci vedeti daca ajungeti la un consens .
Daca nu , reluati procedura pana gasiti masina dorita .

Recent din motive legate de situatia financiara din Europa la si din cauza faptului ca producatorii au inceput sa fabrice masini cu intretinere foarte scumpa si de unica folosinta, vanzarile de masini noi au scazut, romanii pe preferand achizitia de masini second hand.

Dar aici intervine o întreaga bataie de cap, care incepe cu gasirea masinii potrivite bugetului si dorintelor si se finalizeaza cu bucuria primei plimbari cu masina mult dorita si visata.

Nu trebuie sa fii mare expert in mecanica ,ci mai mult un cunoscator al psihologiei umane pentru a vedea daca masina este ceea ce pretinde vanzatorul ca este.

Denumirea de SAMSAR nu are o conotatie negativa in limba romana in schimb cea de GEAMBAS are conotatie negativa spre hotie.

Nici Germania nu mai este ce a fost.

Pana acum era suficient sa intram pe diverse site-uri de vanzari masini ,cautam o masina si aveam garantia ca este in realitate acelasi lucru cu ce este descris in anunt.

Inca mai functioneaza dar numai cu persoanele private si acelea sa fie de origine germana.

Alte nationalitati conlocuitoare(estici si arabi) au prins gustul comertului si a profitului cu masini si au inceput sa se comporte fix ca niste geambasi.

Asadar daca in descrierea parcului auto scrie ca se vorbeste o limba europeana sau turca sau araba,va sfatuiesc sa renuntati.

In Germania este infractiune modificarea numarului de kilometri sau inlocuirea air-bag-ului cu o rezistenta dar au inceput sa o faca si ei ce e drept doar la masini care sunt siguri ca pleaca din Germania si ajung in tari estice.

Germania are aproape 14.000 km de autostrada fara sa mai socotim kilometrii de autostrada din jurul Germaniei.

Un neamt face doar in concediu intre 3000-5000km iar excursiile de week-end mai adauga 1000-1500km.

Astfel se explica cum gasiti modele sport si scumpe de 8-10 ani cu 60-70.000 de km ,iar modele uzuale le gasiti cu o vechime de 3-4 ani si au intre 140.000-200.000 de km reali.

De fapt aici gresesc si cumparatorii romani pentru ca le place sa fie mintiti si accepta textele geambasilor („era a unei batrane” sau „o conducea un doctor batran” etc.,sunt foarte inventivi la astfel de povestiri), dar mai ales vor sa isi dovedeasca lor ca au facut o afacere buna si au luat o masina cu kilometraj redus ,intre 80-130.000 km dar in realitate la acelasi pret si acelasi model o gasesti in Germania de la 250.000 de km in sus.

Asta nu inseamna ca o masina cu peste 250.000 km nu este o masina buna,dar este valabil numai la masinile cu an de fabricatie sub 2004 pentru ca dupa aceea a intervenit si in industria auto ,conceptul de economie de consum si masinile sunt gandite cu o durata de viata mult mai mica si cu costuri de exploatare exorbitante dupa iesirea din garantie.

Asa se explica cum in tarile arabe si Asia gasiti modele de masini din anii 1950 care merg fara probleme si au milioane de km la activ.
Astfel ajungem la :CARTEA DE SERVICE. Ar trebui sa fie obligatorie si sa fie considerata ca fisa medicala a unui pacient.
Lipsa ei denota un dezinteres fata de masina sau intentia de a ascunde ceva.
Este adevarat ca se cumpara carti de service in alb si se fac stampile false si totul costa in jur de 50-100 euro dar asta se intampla doar in Est.
Din experienta am observat ca peste 90% din persoane NU VERIFICA seria de sasiu (VIN-ul) de pe acte cu cel de pe masina.
Si doar 1 % verifica si seria de motor din acte cu cea de pe masina.Astfel apar mari probleme atunci cand ajung in tara si doresc sa inmatriculeze masina.
Nu mai vorbim de cei care accepta sa cumpere masini cu acte lipsa cu promisiunea:”lasa ca ti le trimit prin posta”.
Marcile predispuse la geambaseala:BMW, Mercedes Benz, Audi, Seat,Skoda, Volkswagen, Opel.
Marcile japoneze sau coreene sunt mai putin afectate dar asta nu insemna ca sunt curate 100%.
Pragul psihologic 70.000-150.000 de kilometri.
Geambasul stie ca romanul gandeste astfel:”masina are 90.000 mai merg 4-5 ani ,vand mai departe cu 150.000 ,trebuie sa tina ca e masina germana si 500.000 de kilometri nu ai treaba.”
Doar ca nu se potriveste cu realitatea.
Masina vine cu cel putin 200.000 pentru ca si neamtul nu este prost si stie ca masina incepe sa il coste prea scump dupa aceea sau dupa ce a iesit din garantie.
Romanul daca o vede deja cu 150-200.000 stramba din nas pentru ca se asteapta sa trebuiasca facute reparatii,dar el nu vrea sa faca asta,pentru ca de cele mai multe ori romanul isi permite NUMAI sa cumpere masina dar nu si intretinerea ei.Si cum spuneam si intr-un post anterior,daca un neamt si un roman au 3000 de euro,neamtul cumpara o masina de 1000 euro si romanul de 5000 euro.

Ca si incadrare masinile sunt de 3 categorii:ieftine,decente si premium.
Nu poti face comparatii intre ele si nici nu poti avea pretentii sa cauti o masina ieftina dar sa o verifici ca una premium.
Sansele ca o masina premium sa fi fost mult mai bine intretinuta si ingrijita decat una ieftina sunt mari deoarece bugetul alocat a fost cu siguranta diferit in beneficiul celei din clasa premium.
Evitati cat puteti geambasii bruneti.
Chiar daca pretul lor este mult mai bun.
Cel mai bine este sa evitati cu totul targurile de masini pentru ca exista o vorba din batrani:”Calul bun se vinde din grajd!
Suntem o natie care dupa mai mult de 20 de ani de climat concurential nu am invatat sa vindem si sa cumparam corect si ne place sa fim mintiti ca am facut o afacere buna,suntem usor de „facut din vorbe” si de multe ori suntem naivi(ca sa nu folosesc un termen dur) si consideram ca si celalat partener este de buna credinta ca si noi.
Recently reasons relating to the financial situation in Europe and because the manufacturers have started making cars very expensive maintenance and disposable, new car sales have declined, preferring the Romans used car purchase.
But here comes a whole headache that begins with finding the right car budget and desires and ends with the joy of the first car rides much desired and dreamed.
There must be great expert in mechanics, but more a connoisseur of human psychology to see if the car is what the seller claims it is.
Name of Samsar has a negative connotation in Romanian instead of coper has the negative connotation for theft.
No Germany is no longer what it was now .
Enough to enter on various websites selling cars, looking for a car and we guarantee that it really is the same as that described in adviser.
Longer works but only with individuals and those to be of German origin. Other nationalities inhabiting (Eastern and Arabs) have a taste for commerce and profit car and began to behave like Samsari.
So fixed if the description fleet writes that speaking a European language or Arabic or Turkish, I advise you to quit .
In Germany it is an offense to change the number of miles or replace the air bag's strength but began to do the right thing and they just cars that are sure to leave Germany and reach the eastern countries. Germany has almost 14,000 kilometers of highway without having to count the kilometers of highway around Germany.

The German people only on holidays and trips between 3000-5000km adds 1000-1500km week-end.
This explains how you can find and expensive sports cars of 8-10 years from 60 to 70,000 km, and the usual patterns are found with an age of 3-4 years and have between 140,000 to 200,000 km real. Actually you're wrong and Romanian buyers because they like to be lied to and accept texts coper ("was an old" or "driving a old doctor," etc., are very inventive in such stories) but mostly they want to prove them that they did a good deal and took a car with low mileage between 80 to 130,000 km but in reality at the same price and the same pattern you find in Germany up to 250,000 km.

That does not mean that a car with 250,000 km there is a good car, but applies only to vehicles with year of production in 2004 after that intervened in the automotive, consumer and economy concept cars are designed with a life and much lower operating costs skyrocketing after leaving the warranty.

This explains how Arab and Asian countries find models of cars from the 1950s that go smoothly and have millions of miles asset.
This we arrive at: BOOK OF SERVICE. It should be compulsory and be considered as medical records of a patient.
Lack her car denotes a lack of interest or intent to conceal true that we buy books ceva.Este Service and white are fake stamps and everything cost about 50-100 euro but this happens only in the East.
From experience I have noticed that over 90% of people do not check vin (VIN's) on the masina.Si acts at 1% and check engine series of acts that appear on masina.
This big problems when they get home and want to register the car.
Not to mention those who are willing to buy cars without papers and lack of promise: "let them mailed to you." Brands prone to Samsari: BMW, Mercedes Benz, Audi, Seat, Skoda, Volkswagen, Opel. Japanese and Korean brands are less affected but that does not mean 100% that they are clean.
Psychological threshold from 70,000 to 150,000 miles.
Coper knows so thinks novel "90,000 car has longer go 4-5 years, selling 150,000 on, you must keep it's German car 500,000 miles and you have no job."
Just not match reality.
The car comes with at least 200,000 to as.
German is not stupid and knows that the car starts to cost him afterwards too expensive or out of warranty after.
The novel if already sees 150-200,000 snort for it expects to need repairs done, but he did not want to do that, because often novel ONLY afford to buy the car but not the maintenance the car.
And as I said in a previous post, if a german and a romanian l have 3000 euros buying a car the german buy a car for 1000 euro and the romanian buy a car for 5000 euro.
As framed cars are 3 categories: Cheap, decent and premium.Is not can make comparisons between them and no you can not have pretensions to search a cheap car but to check that one premium.
The chances of a premium car to be much better than a cheap maintenance and care are high because the budget was definitely different for the benefit of the premium.
Avoid as you can gipsy.
If their price is much better.
It is best to avoid altogether fairs car because there is a question of old: "good wine needs no bush!””The good hose sell from the garage”.
We are a nation that after more than 20 years of competitive climate we learned not to sell and buy right and we like to be lied that I did a good deal, we are easy to "do the words" and often naive (to use a term not hard) and the other partner is considered as good faith as we do.
Atentie la achizitia de masini scumpe cu an de fabricatie cat mai bun.
Pot fi capcane mari ce presupun costuri suplimentare fata de pretul platit.
Acest lucru se poate intampla mai ales la masinile aduse din UE de la firme,indiferent daca sunt firme cu flota mare sau firme de buy-back sau chiar reprezentante.

Iata cum functioneaza :
Acum dupa lege nu mai prea poti fi dealer auto in romania fara firma...Dar baietii gasesc diverse metode de a fenta legea si bunul simt.
Teapa e ca masina se cumpara din restul UE doar de la firme de buy-back si la pret fara tva.
Care e in medie 16%din suma la ei,depinde de tara de achizitie.
Ei vin aici iti vand auto cu un simplu contract –atentie FARA FACTURA cum ar fi normal-iar la inmatriculare sigur aflii ca ai de platit tva pe care normal vanzatorul masinii din ro e obligat sa il plateasca daca asa a cumparat-o de acolo,pentru ca TVA-ul se plateste la inmatriculare sau revanzare.
De aceea masina este si mai ieftina...asta e diferenta.
Astfel daca se comite greseala de achizitie a unei astfel de masini pe langa faptul ca este posibil sa dati niste note explicative si pe la politie o sa mai aveti de platit pe langa taxa de prima inmatriculare si TVA-ul si mai pot aparea probleme si cu obtinerea certificatului fiscat de la firma vanzatoare.
La capitolul certificat fiscal ,pot sa vina cu oferte de reducere a pretului de chiar 1000euro pentru a parea tentant sa luati masina fara fiscal….urmand sa achitati diferenta de 1000euro cand obtin ei fiscalul de la financiar.
Puteti sa asteptati mult si bine pentru ca firma poate fi pe numele unui boschetar si datoriile catre fisc pot fi enorme.
Astfel ,in loc sa va bucurati de noua achizitie vor aparea probleme mari si nici inmatricularea in Bulgaria nu este o solutie pentru ca si acolo apare problema cu TVA-ul.
Aici reusiti sa rezolvati problema lipsei certificatului fiscal.
Cert e ca in momentul cand dai niste bani pe o masina ar trebui sa stii ce acte ai nevoie si sa nu te bazezi pe un samsar.

Suna acum: 0764.955.711